martes, 25 de noviembre de 2008

DINERS PER LLUIR LES TEUES MARQUES PREFERIDES


El cos humà s'ha convertit en una gran tanca publicitària per als anunciants, que han trobat mitjançant internet un exèrcit de voluntaris capaços de gravar-se un anunci en la seua pell.
Són els nous "homes anuncis" disposats a dur publicitat a flor de pell. Pot ser en el front, un braç, una cama o un muscle.

També serveixen els pectorals d'un culturista o el ventre d'una embarassada. Tot és susceptible de convertir-se en la pròxima tanca publicitària si el preu és el just.
La idea probablement la va tenir fa alguns anys Andrew Fischer, a qui se li va ocórrer oferir el seu front al millor postor. Aquest fenòmen sembla que comença a ser una moda, almenys a Espanya. on la matèria primera en exhibició és sempre abundant
Per a Andrew Fisher, el preu just és de 37.375 dòlars per tatuar-se al front el missatge publicitari d'una empresa.

Si vols saber més clica ací.

Una manera com un altra per a fer diners. No creus?


2 comentarios:

Anónimo dijo...

emmm... esto ha muerto?
espero q sigais posteando ;)

Anónimo dijo...

La verdad es que estaba dormido, pero tu comentario me ha motivado a despertar. Gracias anónimo